Monday, August 30, 2010

hari plg menyedihkan... uhuk3.. kucing den mati..

hari yg d tggu2.. hari yg amat gembira apabila kucing ku yg bernama bulu,melahirkan anak... saat mendebarkan sudah tiba... maka terlahir lah anak pertama bulu.. yg bernama.. nth.. tak kasi lg.. hehehe... maka.. tggu lah ank kedua.. pup... keluarlah ank kedua.. hepi gila waktu tu.. maka ku biarkan lah ank kedua 2 dan aku perglah berbuka puasa... selepas berbuka,aku perg solat n lpas solat,ku melawatlah ank bulu..ku sangkakan ank kedua dia dah terkeluar dari keponpong rupanya msh terlekat... aku serta kakakku cuba menyelamatkan ank nya,tp apakan daya aku tak sempat nak menyelamatkan ank keduanya.. yg plik riaksi mak kucing 2 selamber jer.. bulu pun sakit,,maybe kalau dia tak sakit mungkin dia pun nangis ank dia mati.. tp skarg.. aku plak yg sedih tgk ank dia yg mati 2.. keluar air mata aku,anak bulu mati... ini kut perasaan bila ank mati.. tp nie baru anak kucing.. kalau ank ak mati,maybe,aku ngoyang kut.. separuh gila... sedih nya... uwaa...